- Všichni účastníci starší 18-ti let, se pochodu účastní na vlastní nebezpečí. Účastníci pochodu mladší 18-ti let se pochodu účastní pouze v doprovodu starší osoby a se svolením jejich zákonného zástupce.
- Kromě turistických holí jsou všechny předměty ovlivňující pochod zakázány.
- Účastník má možnost pochod kdykoli přerušit (např. ze zdravotních důvodů).
- Každý účastník bude vybaven kontrolní kartou s vlastním startovním číslem. Kartu předloží označené osobě na kontrolním stanovišti , která budou rozmístěna na trase. S rozmístěním kontrolních stranovišť bude účastník seznámen. Na kontrolním stanovišti osoba označená jako pořadatel potvrdí průchod kontrolou na kontrolní kartu. Po absolvování pochodu tuto kartu odevzdá v cíli.
- Účastník je povinen dodržovat stanovenou trasu.
- Účastník je povinen se vybavit bezpečnostními prvky pro pohyb na pozemní komunikaci za snížených světelných podmínek, a to buď reflexní vestou, nebo viditelným umístěním reflexních prvků na svůj oděv.
- Organizátor se zavazuje poskytnout nebo zajistit účastníkům pochodu při úrazu první pomoc a dopravit je do nejbližšího zdravotního střediska. V případě únavy nebo neschopnosti pokračovat v pochodu z jakéhokoliv důvodu, aniž je vážně ohroženo zdraví účastníka, je účastník pochodu povinen se dopravit do místa určení vlastními prostředky.
- Účastník pochodu je povinen dodržovat zákony ČR. Organizátoři budou dohlížet na dodržování následujících zákonů: Zákon č. 289/1995 Sb. o lesích, zejména zákaz dodržování zákazu kouření v lese a způsobování nadměrného hluku a znečišťování lesa odpadky. Zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, zejména ustanovení týkajících se chodců. Zákon č. 251/2016 Sb. o některých přestupcích, zejména § 5, 7 a 8 o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich.
- V případě porušení pravidel hrozí okamžitě vyloučení z účasti na pochodu, vyřazení ze seznamu účastníků pochodu a nemožnost kompenzace odměny.
- Organizátor pochodu není zodpovědný za ztrátu, odcizení nebo poškození věcí účastníka ani jeho zavazadel, včetně jejich obsahu.
- Vyplněním a následným odesláním registračního formuláře souhlasí registrovaná osoba s propozicemi a podmínkami pochodu.
Údaje odeslané v registraci slouží výhradně pro potřeby pořadatele, jejím odesláním vyjadřuje účastník souhlas se zpracováním těchto údajů.
Varianta pochodu na 78 km - S MEDAILÍ
Startovné pochodu - 700 Kč. V ceně je zahrnuto: pamětní odznak na stuze se stužkou, dekret o absolvování pochodu, balíček s občerstvením, teplé jídlo po ukončení pochodu.
Varianta pochodu na 78 km - JDU PODRUHÉ, POTŘETÍ
Startovné pochodu - 600Kč. V ceně je zahrnuto: Dárkový předmět s logem pochodu, stužka s pořadovým číslem 2 (3), dekret o absolvování pochodu, balíček s občerstvením, teplé jídlo po ukončení pochodu.
Tato varianta je určena pro účastníky, kteří již absolvovali pochod a mají medaili z předchozích ročníků a o medaili již zájem nemají.
Varianta pochodu na 38 km
Startovné pochodu - 500Kč. V ceně je zahrnuto: Dárkový předmět s logem pochodu, dekret o absolvování pochodu, balíček s občerstvením, teplé jídlo po ukončení pochodu.
Varianta pochodu na 10 km
Startovné pochodu - 150Kč. Drobný dárek, balíček s občerstvením, teplé jídlo po ukončení pochodu.
- Řádnou registrací a zaplacením příspěvku na organizaci.
- Dodržením pravidel pochodu.
- Projitím trasy pochodu a všemi kontrolními stanovišti.
- Ceny budou vydány každému účastníkovi, který splnil podmínky nároku na ocenění dle zvolené varianty pochodu, po předložení kontrolní karty, ihned po absolvování pochodu. Účastníkovi, který pochod nedokončí nebo byl z účasti na pochodu vyloučen pořadatelem, pro jeho porušení organizačních pokynů k pochodu, nevzniká nárok na navrácení příspěvku na organizaci nebo udělení ocenění. Případné navrácení příspěvku nebo jeho části je možné jen do 27. 8. 2024 a to pouze po předchozí dohodě s organizátorem. Příspěvek na organizaci bude účastníkům vrácen pouze v případě zrušení pochodu pořadatelem.
- Doporučujeme účastníkům vybavit se čelovkou, pevnou obuví a termofolií.
ORGANIZAČNÍ POKYNY
- Startovat se bude 28.9.2024 cca od 08:00 hod. z letiště na Všechově (Tábor - směr Písek) Souřadnice: 49.4383306N,14.6213861E
- Časová norma pro ujití 78 km je do 20 hodin, pro 38 km do 10 hodin, trasa 10 km není časově ohraničena.
- Účastníci, kteří žádali ubytování - spacáky a karimatku s sebou.
- Účastníci pochodu na 10 km, 38 km i 78 km jdou první část pochodu do Louňovic pod Blaníkem společně, trasa 78 km pokračuje pěšky zpět po značené cestě směrem do Tábora, účastníci pochodu na 38 km končí v Louňovicích pod Blaníkem, účastníci pochodu na 10 km končí v Chotovinách, pro obě trasy bude zajištěn odvoz zpět do Tábora.
- Pro všechny tři trasy bude připraven vojenský guláš.
- Ocenění bude účastníkům po splnění všech podmínek předáno v cíli pochodu.
- Registrace budou probíhat už od pátku 27.9.2024 od 13:00 hodin, v sobotu od 5:00 hodin. Oficiální zahájení velitelem začne 28.9.2024 v 7:45 hodin, buďte, prosím, na místě včas.
- Přijet můžete už v kdykoli v pátek, budeme tam už od rána.
- V místě startu jsme pro vás domluvili možnost občerstvení - teplá polévka, káva, čaj, klobása, pivo, limo...
- Mapu s trasou pochodu dostane každý účastník při registraci.
- Nezapomeňte na čelovky !!
- Na startu každý účastník obdrží startovní balíček obsahující kontrolní kartu s vlastním startovním číslem, drobné občerstvení.
- Na trase budou po deseti kilometrech kontrolní body, kde bude zároveň možnost doplnění pitnou vodou.
- Podáním přihlášky přes registrační formulář.
-
Zaplacením příspěvku na organizaci do 10-ti dnů od potvrzení registrace.
-
Potvrzení o zaplacení obdržíte emailem i s podrobnými informacemi k pochodu.
K registraci můžete využít také QR kod
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na:
E-mail: : pochod42.mpr@gmail.com
Tel: nrtm. Lucie Agdanská, mob. +420 777 012 875
nrtm. Petr Agdanský, mob. +420 606 042 295
Pochod je určen nejen pro vojáky, ale i pro širokou veřejnost !